WARUNKI ZAKUPU-WARUNKI OGÓLNE

1. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie są cenami brutto. Na życzenie klienta wystawiamy faktury vat.

2. Koszt przesyłki towaru pokrywa kupujący wg. cennika firmy kurierskiej .W przypadku zakupu dwu lub więcej przedmiotów koszt wzrasta wraz z ilością zakupionych towarów.

3. Towar zostanie wysłany do Klienta najpóźniej na drugi dzień roboczy po złożeniu i potwierdzeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu na koncie Sklepu przelewu od Klienta, gdy wybrał on taką formę płatności. Do czasu dostawy należy doliczyć 1 dzień roboczy (maksymalnie 2 dni w przypadku małych miejscowości) przy przesyłce kurierskiej.

4.Możliwe formy płatnośći:

a.przelewem na konto: PEKAO 23 1240 4719 1111 0010 7835 1942

 -obejmuje wartość towaru i koszt dostawy.

b.płatność za pobraniem- przewożnik wydając Klientowi        przesyłkę pobiera opłatę obejmującą wartość towaru, koszt dostawy i koszt pobrania.

c.odbiór osobisty- ul.Graniczna 51, 32-087 Bibice koło Krakowa, gm.Zielonki, woj.Małopolskie.- godziny odbioru do uzgodnienia telefonicznego.

 

WARUNKI ZAMAWIANIA I REALIZACJI ZAMÓWIENIA

1.Zamówienia można składać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie sklepu lub drogą mailową, które są przyjmowane są 24 godziny na dobę przez cały rok.

2. Warunkiem niezbędnym do potwierdzenia zamówienia jest podanie danych kontaktowych (imię i nazwisko, adres,nr telefonu, e-mail). Kupujący zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia drogą mailową.

4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym sklepu (płatność przelewem), bądź w przypadku telefonicznego lub meilowego potwierdzenia danych zawartych w formularzu zamówienia (płatność za pobraniem).

5. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie firmy . W przeciwnym razie klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmowane są rozmowy na temat dalszej realizacji zamówienia (przedłużenie czasu realizacji bądź anulowanie zamówienia).

6. Klient ma prawo - zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów – odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie do dziesięciu dni od daty otrzymania produktu. W przypadku odstąpienia od umowy klient jest zobowiązany do odesłania na własny koszt zakupionych produktów .
Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania, być uszkodzony. Zwrotowi nie podlegają: przedmioty wykonane na specjalne zamówienie Klienta .

7. Pieniądze za zwrócony produkt klient otrzyma przelewem na wskazany w oświadczeniu numer rachunku bankowego w przeciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi.

8. Zawartość sklepu internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego art. 543. Wszelkie informacje na temat artykułów w ofercie sklepu są zgodne z danymi katalogowymi producentów.

9. W sprawach nie uregulowanych powyższym regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

10. Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin. 14. Zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 r. poz. 833.)  Koszykarka Sp.J chroni dane osobowe Klientów uzyskane w trakcie działalności Sklepu. Rejestrując się w Sklepie, Klient wyraża jednocześnie zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Informujemy, że zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne i każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.

11. Sklep zobowiązuje się do nie przekazywania, nie sprzedawania i nie użyczania zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe Klientów traktowane są jako informacje poufne bez dostępu do nich osób trzecich i służą wyłącznie do komunikacji pomiędzy Klientem a Sklepem.

WARUNKI REKLAMACJI

 

1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zamówienia towaru.

2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru na adres sklepu.

3. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Zamawiającego (np.kolory, odcienie itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego towaru.

4. Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte, powstałe z winy producenta.

5. Czas dostarczenia towarów przez spedytora lub przewoźnika nie podlega reklamacji.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności zawartości przesyłki, sporządzonego w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i potwierdzonego przez niego.